Bijna afgelopen

17 augustus 2017 - Wisconsin Dells, Wisconsin, Verenigde Staten

Zoals sommigen waarschijnlijk al op FB gelezen hebben hadden we gisteren noodweer. Vreselijke buien, niet leuk. Maar vandaag gelukkig beter. Vanochtend nog een beetje regen later werd het beter. Tussen de middag geluncht in een soort Ghosttown, niemand te zien. Ook het restaurant viel niet op maar heerlijk gegeten. Daarna route weer opgepakt en eind van de dag de Mississippi overgestoken Wisconsin weer binnen gereden. Het landschap onderweg was een beetje Zuid-Limburg en beetje Sauerland. Maar lekker gereden. Morgen laatste dag. Motoren inleveren en zaterdag de vlucht maar huis.

Dus dit is mijn laatste stukje. Leuk dat jullie ons gevolgd hebben.

1. Lucelle:
    18 augustus 2017
    Prachtige reis! Jammer dat het alweer bijna voorbij is. Leuk om het allemaal te volgen. Voor ons gaat het bijna beginnen. Zien jullie over ruim 3 weken weer, dan kunnen we de verhalen uitwisselen!
  2. Rowan:
    18 augustus 2017
    Super mooie reis!! En ja aan alles komt een eind... Maar 1 ding scheelt na 3 weken mij enorm gemist te hebben kan je me weer in je armen sluiten hahahaha (lekker overdreven en een grapje natuurlijk).
    Ik meen het, geniet nog even en we zien jullie zondag
  3. Anja:
    18 augustus 2017
    Dank je wel Rene en Monique dat ik met jullie mee kon genieten de weken zullen wel omgevlogen zijn en de reis heel heel bijzonder nu nog even genieten en goede vlucht naar huis xx
  4. Leo en Mandy:
    18 augustus 2017
    Ah de Mississippi....still got the blues !!
    Fantastisch om jullie avontuur te volgen. Hier en op facebook. Bedankt voor de mooie verhalen en de foto's. Inspirerend. Goede reis terug. See you soon !
  5. Jan The Healer:
    18 augustus 2017
    Have a nice flight back home.
  6. W.T.M. Harzing:
    18 augustus 2017
    Wij hopen dat jullie op een goede vakantie kan terugkijken.
  7. Moeps:
    18 augustus 2017
    Wat een stel verzopen katten, maar jullie kunnen terugkijken op een fantastische reis.
    Geniet nog even van de laatste mooie momenten en dan is ook fijn als jullie weer terug zijn.
  8. Lisette:
    18 augustus 2017
    Wat ging dat snel zeg. Die ghosttown is toch wel heel intrigerend. Ga ik je nog helemaal over uithoren. Hele goede vlucht terug! Kus van je (schoon) zus.