Rocky mountains

The Rocky Mountains

Zondag schitterende rit gehad door de Rocky's. Zijn vertrokken bij het hotel met regen. Hadden wij weer , gaan we eindelijk mooi gebied in zit alles dicht. Maar gelukkig trok het helemaal bij en hebben we schitterend weer gehad. Ieder reed heerlijk voor zichzelf en hebben elkaar weer ontmoet in hotel. Mooi gebergte waar we op het hoogste punt zijn geweest waar we ooit geweest zijn met de motor of auto.

Maar het mooiste gedeelte was toch wel na het park. Ontzettend heerlijke wegen om te rijden en zo apart uitgestrekt landschap. We hebben genoten. Hier liep ook een kudde Bisons.

1. Anja:
    In een woord GEWELDIG ..
  2. Annette:
    Bizons !!!! Gaaf . Wat een super vakantie
  3. Jan The Healer:
    7 augustus 2017
    Stonden die bizons op de foto verdekt opgesteld?. Maar zonder gekheid; wat een geweldig land/werelddeel om te toeren. Supergaaf.
  4. Ma Willy en pa Frans:
    7 augustus 2017
    Wij zijn ademloos van zulke berichten! Daar moeten jullie vast 's-nachts van dromen!! Op naar de volgende berichten. Tussen twee haakjes: " is er in NL ook zo'n Hooters restaurant? "
    Groetjes Pa en Ma
  5. Hanna:
    8 augustus 2017
    Gaaf allemaal, veel plezier! Kus Han
  6. Moeps:
    8 augustus 2017
    Wat een geweldige reis en wat een mooie en leuke foto's. Dit is een ander Amerika dan wat wij gezien hebben. Geniet er maar van.
    Liefs
  7. Leo en Mandy: