Eerste dag

31 juli 2017 - Milwaukee, Wisconsin, Verenigde Staten

Hi fooks,

1ste dag was vrij saai. Lange reis in vliegtuig en bijna aansluiting gemist. Maar door sprintte te trekken toch gelukt.

Zijn bij de Harley dealer in Chigaco ontvangen met een heerlijke BB.

Na bijna 24 uur op te zijn geweest ons bed opgezocht.

In de ochtend ontbeten in Amerikaans ontbijtrestaurant en daarna de motoren gehaald.

De rit was zeker niet het mooiste stukje Amerika maar wel leuk om te zien. Wat een zooitje ongeregeld aan bedrijven en huizen. Na de lunch werd het beter, strakke oprijlanen en echte Amerikaanse huizen.

Gegeten in de Hollander waar ze zeker geen kroketten hadden en gelukkig geen woord Nederlands spraken.

Tot morgen!

1. Jan The Healer:
    1 augustus 2017
    Hé Monique, had je niet liever een grotere Harley Davidson gehad. . Have fun and ride safe.
  2. Angelle:
    Leuk om te lezen mam!! Ga ervan genieten!! ❤️
  3. Benita:
    1 augustus 2017
    Hey Monique, heb je helaas niet kunnen volgen, de vluchtnummers kwamen niet naar boven bij Flightradar24. Maar ben blij dat jullie goed aangekomen zijn.
    Veel plezier
  4. Lucelle:
    1 augustus 2017
    Gaaf hoor! Staat je goed!
  5. Marjolein:
    1 augustus 2017
    Zie dat je zeker het weer van hier niet meegenomen hebt, had best gemogen hoor Geniet lekker, wij volgen jullie wij volgen jullie reisverhalen met plezier.
  6. Rowan:
    1 augustus 2017
    Super leuk! Lekker tourennnnn. Dikke kus!
  7. W.T.M. Harzing:
    Geniet er van
  8. Anja:
    1 augustus 2017
    Fijn dat jullie veilig zijn aan gekomen en toch ook wel weer veel gedaan .Slaap lekker tot morgen en geniet er van .
  9. Moeps:
    1 augustus 2017
    Wat een stoere meid, Leuke motor. Veel plezier Groetjes aan René.
  10. Ma Willy en pa Frans:
    1 augustus 2017
    Jonge...jonge...jonge.., wat een machine!! Prachtig!! Met nog een antenne achterop! Wij hebben jullie vlucht kunnen volgen maar moesten wel ontdekken dat het vluchtnummer zonder 0 moest zijn dus DL137 ! Wij wensen jullie veel plezier en lol. Liefs van ma en pa.
  11. Leo en Mandy:
    1 augustus 2017
    Arrghhhh wat een motor. Wat denk hebben jullie nog ruimte over in de koffer om hem mee te nemen !!!
  12. Lisette:
    1 augustus 2017
    Een mooi begin! Vette motor hoor. Geniet van jullie droomreis en hopelijk komen er nog veel meer foto's. X