5de dag

4 augustus 2017 - North Platte, Nebraska, Verenigde Staten

5de dag

Vanochtend eerst nog even naar de dealer waar we de avond ervoor ontzettend hartelijk ontvangen zijn met eten, drank en muziek. Heel leuk om daar kennis te maken met de Amerikaanse  chapterleden die ontzettend enthousiast waren.

Toen de weg op. Lange wegen die je tot aan de horizon ziet lopen. Af en toe een dorp wat soms meer lijkt op vakantieparken met houten huizen. Valt ook op dat veel huizen slecht onderhouden zijn en veel troep rondom. Dus zo goed hebben die Amerikanen het niet.

Tussen de middag in een echt Amerikaans eethuis gegeten. We worden overal zo hartelijk ontvangen, ook hier weer.

Toen verder naar Pioneer village, stukje Amerikaanse geschiedenis. Nu lekker eten en naar bed.

1. Anja:
    5 augustus 2017
    Fijn dat jullie overal zo welkom zijn Geweldige foto.s zo kan je je nog meer indenken hoe het bij jullie is .GENIET
  2. Carla:
    Hartstikke leuk.
    Die Amerikaanse hartelijkheid ken ik wel. Een warm bad, het gaat niet erg diep. Toch doet het lekker aan, je voelt je welkom. Gave reis!
  3. Annette:
    Hi lieverds

Wat een mooie reis zijn jullie aan het maken. Ook op facebook krijgen we veel mee. Leuk om mee te lezen. Knuffel
  4. Moeps:
    Monique
    Languit op de bar. Zo ben je toch niet opgevoed. Wat een mooie reis maken jullie. Veel plezier nog.
  5. Ma Willy en pa Frans:
    5 augustus 2017
    Ff pesten. René-tje.., eet je niet teveel ? Je moet nog terug in die nauwe vliegtuigstoel!!! ( Leuke foto! Wat lag er op dat dienblad?) Pa
  6. W.T.M. Harzing:
    5 augustus 2017
    Leuk dat jullie zo genieten lijkt mij een leuke ervaring.
  7. Lisette:
    5 augustus 2017
    Wat mooi weer allemaal! Het lijkt wel en wild West film. Jullie zien er relaxed uit! Kus van je (schoon)zus.