Waanzinnig

7 augustus 2017 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Deze dag was waanzinnig mooi. Is niet over te brengen als je het niet gezien hebt. Vanaf het hotel na 5 minuten al heel ander landschap. De "woestijn" heel droog maar ook heel indrukwekkend. En bijna onbewoond en koffie te krijgen.

Eenmaal in Utah was het helemaal adembenemend mooi. Na iedere heuvel andere bergen en andere kleuren. Op de foto's is niet te zien hoe mooi het is. Ze gaan er wel prat op dat er een dino is gevonden. Dat begint al bij het bord als je Utah in rijdt.

Wel weer een heerlijke stortbui over ons heen gehad. Het weer veranderd hier met de minuut. Zo stik je van de hitte en zo moeten we als een speer regenjleding aantrekken. Maar gelukkig nooit lang.

1. W.T.M. Harzing:
    Prachtige foto's
    "
  2. Jan The Healer:
    8 augustus 2017
    Weinig foto's van die mooie natuur. Dan is het hier helemaal lastig om een indruk te krijgen.
  3. Anja:
    8 augustus 2017
    WAANZINNIG staat er boven jullie dagverslag nou dat kan ik mij voorstellen blijf samen genieten xx
  4. Marjolein:
    Het klinkt echt super
  5. Annette:
    9 augustus 2017
    Een reis die je dromen laat uitkomen. Was de titel toch. Zo te horen komen te de droom uit x
  6. Carla:
    9 augustus 2017
    Prachtig, maar weinig foto's, of zoek ik misschien niet goed?
  7. Wim vdW:
    10 augustus 2017
    Jullie zien toch weer een ander gedeelte van Utah dan wij gezien hebben. De stemming zo op de foto's te zien zit er wel in, maar René met een sigaret, wat toch duidt op enige stress. Ja je bent de 50 gepasseerd, en dan moet je het toch maar allemaal zien bij te houden in zo'n groep. Geniet nog maar van alle mooie dingen.